Henning som har været medlem siden 1973 var med til at starte Hermelinklubben og været aktiv i dens
bestyrelse i mange år. Ud over at have været formand for Bornholms Kaninavlerforening, har Henning
også her siddet i bestyrelsen i mange år.
Han har kørt fællestransport fra Bornholm til diverse LU’er, ligesom han har stået for pynt og ærespræmier ved mange udstillinger. Henning var blandt de første som avlede dværgkaniner og Henning har altid hjulpet nye medlemmer med gode råd og vejledning.
Henning har også været meget aktivt omkring ungdomsarbejdet i DK.
Alt i alt har Henning arbejdet med foreningen og kaniner i 53 år.
Stort tillykke til Henning.